طراحی سایت پزشکی
طراحی وبسایت حرفه ای در عظیمیه کرج
طراحی سایت پزشکی
نوشته شده توسط در ساعت 9:34

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت برای پزشکان

طراحی سایت پزشکی و مراکز درمانی سایت هایی هستند جهت معرفی پزشکان و برای ارتباط نزدیک تر با بیماران .در طراحی سایت پزشکی طراحی ظاهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امروزه بخش بزرگی از مردم برای بررسی مسائل و مشکلات خود، ابتدا به جستجوی آنلاین در دنیای مجازی می پردازند.

جامعه پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات پزشکی، نیازمند طراحی سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و … مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت پزشکی مختص حرفه ی خود از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

آیا پزشکان نیاز به وبسایت دارند؟

طراحی سایت پزشکان، باید در مسائل گرافیکی وسئو(بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتی با سایت ارتباط برقرار کنند.

طراحی سایت پزشکی باید به گونه ای صورت پذیرد که امکانات اصلی آن مانند رزرو وقت، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن طراحی سایت پزشکی کمک شایانی بنماید.

در طراحی سایت پزشکی، رنگ هر سایت با توجه به تخصص و حرفه هر پزشک و با بهره گیری از روانشناسی رنگ صورت می پذیرد.

شما به راحتی می توانید وب سایت مطب و یا کلینیک خود را در دنیای مجازی افتتاح کنید و با بیماران خود در دنیای مجازی همراه شوید. همیشه داشتن یک سایت خوب از نظر ظاهری ملاک اطمینان مشتریان است، شما می توانید با همکاری ما، به هر آنچه می خواهید برسید.

در زیر می توانید نمونه ای از طراحی سایت پزشکی ما را مشاهده کنید، برای بازدید از نمونه روی عکس زیر کلیک کنید.


طراحی وی سایت پزشکی

ویژگی های منحصر به فرد سایت های پزشکی گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سایت:

  • معرفی کامل پزشک، تخصص ها و تشریح سوابق دکتر
  • ظاهری حرفه ای و متناسب با کار هر پزشک
  • امکان پیاده سازی برای پزشکان و کلینیک های پزشکی، کلینیک های دنداپزشکی و کلیه مراکز درمانی
  • کاملا مدرن و زیبا با قابلیت Responsive (نمایش صحیح در موبایل ها و تبلت ها)
  • دارای فرم تماس با ما برای ارتباط با کاربران
  • فرم نوبت دهی اینترنتی
  • سیستم پرسش و پاسخ برای ارتباط هر چه بهتر دکتر با بیماران
  • امکان مدیریت کلیه قسمت ها توسط پنل مدیریتی سایت
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان سایت شما با امکان 10% تغییر سایت به صورت رایگان
  • و…

پکیج های طراحی سایت پزشکی

  • پکیج های آماده از قیمت های مناسبی برخوردارند و شما می توانید با کمترین هزینه ممکن سایت خود را برای ارتباط با بیماران خود راه اندازی کنید.این پکیج ها با مدت زمان کمتری (حداکثر 10 روز کاری) برای شما نصب و راه اندازی خواهند شد.
  • پکیج های اختصاصی که می تواند شامل امکانات اختصاصی هر پزشک در سایت باشد. اگر شما به جز مواردی که در لیست بالا اعلام گردید،امکانات بیشتری را از سایت خود می خواهید، درخواست امکانات مد نظر خود را برای ما ارسال کنید. پس از بررسی درخواست، برآورد هزینه و زمان جداگانه برای شما ارسال خواهد شد. در پکیج های اختصاصی پنل مدیریت سایت، به صورت کاملا اختصاصی برای هر پزشک طراحی شده و امکانات سایت با توجه به نیاز پزشک پیاده سازی می شود.

اهداف طراحی سایت پزشکی

به صورت خلاصه می توان اهداف طراحی سایت پزشکی را در زیر خلاصه نمود:

  • معرفی پزشک، مطب یا کلینیک
  • ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت
  • پیدا کردن متقاضیان و بیماران
  • ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی
  • نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
  • نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی

این ها از جمله اهدافی هستند که می توان با طراحی سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک سایت پزشکی قوی می توان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی و ارتباط مستمر با آنها یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت پزشکی می توان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.


شرکت طراحان وبارائه کننده خدمات طراحی و توسعه وب سایت است که برای کسب مشاوره رایگان در خصوص تبلیغات اینترنتی و راه اندازی وب سایت می توانید با پشتیبانی وب سایتتماسبگیرید.


موفقیت یک سایت پزشکی

نهایت موفقیت یک سایت پزشکی، ارتباط مستمر با بیماران قبلی و جلب بازدید کاربران جدید به سایت برای استفاده از خدمات پزشکی می باشد.

در صورتی که در طراحی سایت پزشکی بتوانیم روی کلمات هدف مورد نظر، رتبه سایت را آنچنان ارتقا بدهیم تا در صفحات ابتدایی گوگل مشاهده شود، هر روز شاهد ارجاع مشتریان و کاربران جدید از طریق سایت خواهیم بود.

گروه طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با تجربه ی بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند توانسته است در مسیریابی کاربران اینترنتی به سایت های هدف، پیشگام باشد.

اما نکته ی مهم بعد از جذب کاربران جدید و ارتباط موثر با کاربران قدیمی و یا مشتریان از طریق سایت، نگه داشتن آنها در محیط سایت است. برای این امر، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و البته سرعت سایت اصلی ترین مسائلی است که باید به آنها توجه داشت.

به طور خلاصه موفقیت یک سایت پزشکی به دو عامل جذب مشتریان و بیماران جدید به صورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و سپس ارتباط مستمر و موثر با کاربران فعلی است.

هزینه طراحی سایت پزشکی

برای تعیین هزینه طراحی سایت پزشکی، مطب و یا کلینیک خود می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید و درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

مطالعه مقالهقیمت طراحی سایت در کرجرا هم در این خصوص به شما عزیزان پیشنهاد میکنم.

جهت مشاوره رایگان نیز می توانید با شماره تلفن مشاوره تماس حاصل نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سایت , سئو , طراحی , پزشک , دکتر ,